Kategori: Egzersiz-Spor

Merkezi Sinir Sisteminizi Geliştiren 5 Patlayıcı Hareket
Egzersiz-Spor
8 Okunma
Egzersiz-Spor
8 Okunma

Merkezi Sinir Sisteminizi Geliştiren 5 Patlayıcı Hareket

Spor Card - 12 Kasım 2018

Merkezi sinir sisteminizi harekete geçiren beş patlayıcı hareketle antrenmanlarınıza sınıf atlatın. Antrenmandan önce ısınmak ve gevşemek için koşu bandında hafif bir koşu ya da dinamik bir ısınma…

Karın Kaslarınızı Bu Antrenman Programı İle Geliştirin!
Fitness Önerileri
22 Okunma
Fitness Önerileri
22 Okunma

Karın Kaslarınızı Bu Antrenman Programı İle Geliştirin!

Spor Card - 9 Kasım 2018

Kısa ama gözyaşına bakmadan “bam, bam, bam!” kas çıkaran karın antrenmanıyla merkez bölgenizi üst düzey geliştirin. Karın antrenmanına fazla zaman harcamak istemeyenlerdenseniz, doğru yere geldiniz! 2013 Eylül…

Yeni Başlayanlara Boks Antrenmanı
Egzersiz-Spor
34 Okunma
Egzersiz-Spor
34 Okunma

Yeni Başlayanlara Boks Antrenmanı

Spor Card - 5 Kasım 2018

Boks sporunun form taktikleri ve antrenman karmalarıyla daha çok kalori yakıp yağsız kas geliştirin. Sonu gelmeyen bisiklet pedallarını çevirip bacaklarınızın pelte haline geldiğini izleyerek yapılan kardiyolarda zaman…

Yüzerek Yağ Yakmak Elinizde!
Egzersiz-Spor
39 Okunma
Egzersiz-Spor
39 Okunma

Yüzerek Yağ Yakmak Elinizde!

Spor Card - 22 Ekim 2018

Dala çıka bir antrenmana hazır mısınız? Haydi başlayalım! Toparlanmayı hızlandırmak ve performansınızı yükseltmek için antrenmanınızı suya batırın. Bikiniyi sadece havuz kenarında giymek için kullanıyorsanız, ıslanma vakti geldi…

Ağırlık Kaldırarak Kas Kütlesi Kazanmanın Bilimsel Temelini Açıklıyoruz!
Egzersiz-Spor
51 Okunma
Egzersiz-Spor
51 Okunma

Ağırlık Kaldırarak Kas Kütlesi Kazanmanın Bilimsel Temelini Açıklıyoruz!

Spor Card - 19 Ekim 2018

Acaba ağırlık kaldırmadan kaslarınızı sadece esneterek daha fazla büyüme sağlayabilir misiniz? Kasları Esnetmek Çok Önemli! Antrenmanda bu rutinin ihmal edilmesi bazı önemli kazanımlardan mahrum kalmanıza neden oluyor.…

Uçlarda Bir Antrenman: 30 Dakikada Karın Kası
Egzersiz-Spor
44 Okunma
Egzersiz-Spor
44 Okunma

Uçlarda Bir Antrenman: 30 Dakikada Karın Kası

Spor Card - 15 Ekim 2018

Uçlarda bir tip misiniz? Pilatesten esinlenerek hazırladığımız antrenmanla çok yakında hak ettiğiniz yerde seyredeceksiniz. Merkez bölgesi gövdenizdeki bütün kasları, yani göğüs, omuz, kanat, orta sırt, kalça, bel,…

Hamilelik Dönemini Fit Ve Sağlıklı Geçirin!
Egzersiz-Spor
38 Okunma
Egzersiz-Spor
38 Okunma

Hamilelik Dönemini Fit Ve Sağlıklı Geçirin!

Spor Card - 12 Ekim 2018

Müstakbel annelerin sağlıklı, fit ve mutlu hissetmek için motivasyonları zaten tam! Siz kendinizi iyi hissederseniz bebeğiniz de öyle hisseder ne de olsa. Araştırmalar, kalp-damar egzersizleri ile kuvvet…

Dwayne Johnson’ın Muhteşem Antrenman Programı
Egzersiz-Spor
79 Okunma
Egzersiz-Spor
79 Okunma

Dwayne Johnson’ın Muhteşem Antrenman Programı

Spor Card - 1 Ekim 2018

Her şey bitip dünya sona erdiğinde, kıyamet kopup gezegenler çarpıştığında ve Güneş patladığında Rock yine yerinde olacak; yıkılmış bir yapıdan sarkıyor, kaslı kollarıyla kadınları ve çocukları kurtarıyor…

Partnerli Antrenman Programı ile Tüm Vücudunuzu Çalıştırın!
Egzersiz-Spor
57 Okunma
Egzersiz-Spor
57 Okunma

Partnerli Antrenman Programı ile Tüm Vücudunuzu Çalıştırın!

Spor Card - 28 Eylül 2018

Eşini Seç! Kendinize fitness arkadaşı bulduğunuz zaman yalnızca eğlenmekle kalmaz, ekipmana ihtiyaç duymadan tam bir antrenman yapma fırsatı da bulursunuz. Hem antrenman yapmaya, hem de arkadaşlar veya…

Takviyeler Kas Gelişim Hızınızı Artırıyor
Fitness Önerileri
69 Okunma
Fitness Önerileri
69 Okunma

Takviyeler Kas Gelişim Hızınızı Artırıyor

Spor Card - 21 Eylül 2018

Her zaman ileriyi hedeflemelisin, söz konusu takviye olunca da öyle olmalısın! Yazımızda bahsedeceğimiz bu destekleyici ürünler antrenmanlarınıza yardımcı olmakla kalmayıp şaşırtıcı  farklı yararları ile de sizi güçlendirecektir.…